Kek batik leleh ~ memang saat ini sedang banyak dicari oleh teman-teman disekitar kita, salah satunya Anda. Mereka memang telah terbiasa mamnfaatkan internet di HP untuk mencari informasi gambar untuk dijadikan contoh. Selanjutnya adalah gambar mengenai Kek batik leleh yang dapat Anda jadikan contoh. Kek batik coklat leleh yang sangat sedap dan lazat buat hidangan bersama ahli keluarga & rakan rakan. Rasa kek yang sangat enak penuh dengan coklat berkualiti , sangat murah , berbaloi. Download ▼. ___ Video cannot be played.

Kek batik leleh This cake is made by mixing broken Marie biscuits combined with a chocolate sauce or runny custard made with. Kek batik. hahaha. giler senang kan masak kek batik ni. So. mari la kita buat sendiri. anda dapat membuat Kek batik leleh mengfungsikan 7 bahan 6 langkah. Inilah step by step untuk membuatnya.

Komposisi untuk memasak Kek batik leleh

  1. Kamu membutuhkan 500 g biskut marrie.
  2. Anda perlu 250 g butter.
  3. Persiapkan 1/2 susu pekat.
  4. Siapkan juga 2 cawan milo.
  5. Kamu perlu 1 cawan serbuk coco.
  6. Sediakan 1 biji telur.
  7. Silahkan sobat persiapkan 1 sudu gula.

Motif letak gambar kek batik siap ada bunga bagai. Kalau sebut sahaja kek batik, pasti ramai terbayang keenakan rasanya yang cukup lemak dan sedap. Tidak hairanlah kalau kek batik sering menjadi pilihan orang. Nampak simple, tapi masih ada yang.

Intruksi cara memasak Kek batik leleh

  1. Cairkan butter.
  2. Masuk kan susu cair kacau sehingga sebati.
  3. Pukul telur, milo, serbuk coco dan gula sehingga semuanya sebati.
  4. Masukkan ke dalam campuran butter dan susu tadi dan kacau sehingga semuanya sebati.
  5. Masukkan biskut marrie. Kacau biskut tu bagi semua biskut bersalut coklat. Tutup api.
  6. Masukan dalam loyang pastu tekapkan supaya mampat kek tu kemudian masukan ke dalam peti ais..

Discover users, hashtags and music about kek batik lembut on Likee! Cantik Kek Batik Hijau Rasa Berkrim Horlicks. Find this Pin and more on Kek by yatiraxtiy. Apa yang best, dari kek batik asas, boleh jadikan kek batik cheese, kek batik oreo di atas permukaannya dan tambah lagi nutella. Memang sangat sedap dan yang penting , tak pahit tau.

Begitulah pembahasan Kek batik leleh terima kasih atas kunjungannya, jika dirasa artikel situs ini bermanfaat suport kita dengan cara share postingan artikel situs ini ke akun sosial media favorit kamu seperti facebook, instagram dan lain-lain atau bisa juga menandai halaman website ini dengan judul Kek batik lelehartikel ini dikelompokkan ke dalam kategori dan juga konten ini bersumber dari https://www.cookpad.com