Kek Malas Milo KitKat Microwave 2 Min ~ memang akhir-akhir ini sedang banyak dicari oleh masyarakat disekitar kita, salah satunya kalian. Mereka memang sudah terbiasa mamnfaatkan internet di HP untuk melihat informasi gambar untuk dijadikan contoh. Next merupakan gambar berkaitan dengan Kek Malas Milo KitKat Microwave 2 Min yang dapat sobat jadikan contoh.

Kek Malas Milo KitKat Microwave 2 Min kamu bisa memasak Kek Malas Milo KitKat Microwave 2 Min mengfungsikan 7 bahan 4 langkah. Berikut langkah-langkah untuk membuatnya.

Komposisi untuk memasak Kek Malas Milo KitKat Microwave 2 Min

  1. Kamu butuh 2 Sb Milo.
  2. Persiapkan 2 Sb Gula.
  3. Silahkan kamu persiapkan 1 Biji Telur.
  4. Silahkan kamu siapkan Esen vanila.
  5. Anda butuh 2 Sb susu fresh milk.
  6. Kamu siapin 1 Sk Baking Soda.
  7. Silahkan kamu persiapkan Hersyer's syrup (Tak nak bubuh pun Takpee).

Langkah cara membuat Kek Malas Milo KitKat Microwave 2 Min

  1. Sediakan Bahan2 magic yg pemalas ini.
  2. Campur kan 2 Sudu Besar Tepung gandum, gula,Milo,Susu fresh milk. Sedikit esen vanilla, dan hujung sudu kecil soda bikarbonat. Kemudia kacau hingga sebati. Jgn bgi nampak ketul2 tau. Hihi.
  3. Bila mula sebati. Bahagikan adunan didalam cawan yang sedang. Masukkan kitkat ke dalam adunan untuk nampak lebih mewah. Patah2 kan la kitkat tu. Jgn malas sgt. Lepastu masukkan dalam mirowave selama 2 minit. Kalau nampak kek tu dah naik. Matikan trus microwave takut hangit plak, marah mak2 rosakkan microwave..
  4. Ni rupa kek yang dah jadi. Untuk potensi kencing manis, Sis tambah cekelat syrup atas tu Taraaaaaaaaaaaa. Kek pemalas dah siap.yummieh 😋.

Begitulah pembahasan Kek Malas Milo KitKat Microwave 2 Min terima kasih atas kunjungannya, jika dirasa postingan blog ini bermanfaat suport saya dengan cara share postingan artikel situs ini ke akun sosial media yang kamu punya seperti facebook, instagram dan lain sebagainya atau bisa juga mem-bookmark halaman website ini dengan judul Kek Malas Milo KitKat Microwave 2 Minpostingan ini dikelompokkan ke dalam kategori dan juga artikel ini bersumber dari https://www.cookpad.com