Hazelnut Marble Burnt Cheese Cake ~ memang akhir-akhir ini sedang banyak dicari oleh sebagian orang disekitar kita, salah satunya sobat. Mereka memang telah terbiasa mamnfaatkan internet di smartphone untuk melihat informasi gambar untuk dijadikan inspirasi. Seterusnya merupakan gambar berkaitan dengan Hazelnut Marble Burnt Cheese Cake yang bisa kamu jadikan ide.

Hazelnut Marble Burnt Cheese Cake anda bisa memasak Hazelnut Marble Burnt Cheese Cake mengfungsikan 8 bahan 5 langkah. Berikut langkah-langkah untuk memasaknya.

Bumbu dan bahan untuk memasak Hazelnut Marble Burnt Cheese Cake

  1. Kamu perlu 250 gm Tatura Cheese Cake.
  2. Anda membutuhkan 3 biji telur.
  3. Anda membutuhkan 1/2 cawan gula castor.
  4. Silahkan kamu siapkan 2 sudu besar tepung gandum.
  5. Kamu siapin 1 sudu kecil vanila.
  6. Anda Memerlukan 125 ml whipping cream.
  7. Kamu butuh 1 sudu besar perahan air lemon.
  8. Sediakan 3 sudu besar hazelnut spread.

Step by step cara membuat Hazelnut Marble Burnt Cheese Cake

  1. Sediakan bahan-bahan yang diperlukan.
  2. Ambil 2 keping baking paper untuk alas bekas pembakar. Pastikan tidak bocor. Boleh letak tepi dulu.
  3. Masukkan tatura cheese cake, telur, tepung gandum, gula, vanila, perahan air lemon dan whipping cream ke dalam bahan pengisar. Kisar hancur dan sebati dan bahagikan kepada 2 mangkuk agar sama banyak. Masukkan hazelnut spread kedalam 1 mangkuk.
  4. Cedukkan 1 senduk kecil secara selang seli ke dalam dulang pembakar yang telah dialaskan dengan baking paper. Kemudian guna chopstick untuk melorek mengikut citarasa.
  5. Kemudian bakar di dalam air fryer suhu 180 darjah selama 30 minit. Suhu dan masa adalah bergantung kepada Air fryer masing-masing. Simpan dalam peti sejuk dahulu jika ingin rasa lebih sedap😋.

Begitulah pembahasan Hazelnut Marble Burnt Cheese Cake terima kasih atas kunjungannya, jika dirasa artikel website ini bermanfaat suport kami dengan cara share postingan artikel blog ini ke akun sosial media yang kamu punya seperti facebook, instagram dan lain-lain atau bisa juga mem-bookmark halaman website ini dengan judul Hazelnut Marble Burnt Cheese Cakeartikel ini dikelompokkan ke dalam kategori dan juga konten ini bersumber dari https://www.cookpad.com