Kek Kukus 3 Bahan ~ memang waktu ini sedang banyak dicari oleh sebagian orang disekitar kita, salah satunya kalian. Mereka memang sudah terbiasa mamnfaatkan internet di HP untuk melihat informasi gambar untuk dijadikan ide. Selanjutnya merupakan gambar mengenai Kek Kukus 3 Bahan yang dapat Anda jadikan ide. Soory gaisss kualiti video agak kurang memuaskan. Bila sudah berada di rumah dalam tempoh yang lama, bermacam-macam jenis menu yang ingin dicuba. Tambah pula bila keluarga dan anak-anak memang jenis suka makan, maka bersemangatlah si ibu nak turun ke dapur menunjukkan kehebatan.

Kek Kukus 3 Bahan Kek Buah Kukus Lembab dan Sedap Azie Kitchen. Tapi rupanya kek coklat lembap kukus ni tak pernah lagi saya kongsikan resepinya. Baru sekarang teringat nak kongsikan resepinya bila ramai yang menanyakan pasal kek coklat yang boleh dikukus. kamu dapat memasak Kek Kukus 3 Bahan menggunakan 3 bahan 3 langkah. Inilah step by step untuk membuatnya.

Bahan dan bumbu untuk memasak Kek Kukus 3 Bahan

  1. Persiapkan 1 cawan tepung superfine.
  2. Persiapkan 100 g gula perang.
  3. Anda Memerlukan 4 biji telur.

Kek Coklat Kukus siap di masak. Siap! kenangan pertama kali mencuba membuat kek kukus memang menakjubkan. saya mula memberanikan diri membuat kek yang sedap ini rasa moist nya kek ini memang tiada duanya, jom kita layan resepi dibawah. Bahan-Bahan Kek Coklat Moist Kukus Dengan Sukatan Cawan. Kek buah kukus lagi. kali ini buat khas untuk ibu mertua ita.

Langkah cara memasak Kek Kukus 3 Bahan

  1. Pukul telur dengan gula hingga kembang..
  2. Masukkan tepung superfine yang sudah diayak sedikit demi sedikit. Mix hingga sebati sekejap sahaja..
  3. Panaskan pengukus hingga mendidih. Kukus kek selama 20 minit dengan api kuat..

Sebenarnya ita buat kek ini sebelum ita pulang ke Kota Bahru minggu lalu. Tapis bahan jika ada ketul-ketul sebelum masuk ke dalam loyang. Sapu mentega dan tepung pada loyang sebelum masukkan adunan. Resepi Kek Milo Kukus Sukatan Cawan Sedap Dan Mudah. Masukkan biskut oreo dan susu coklat dalam blender.

Begitulah pembahasan Kek Kukus 3 Bahan terima kasih atas kunjungannya, jika dirasa artikel blog ini bermanfaat suport saya dengan cara bagikan postingan artikel blog ini ke akun sosial media yang kamu punya seperti facebook, instagram dan lain sebagainya atau bisa juga mem-bookmark halaman website ini dengan judul Kek Kukus 3 Bahanartikel ini dikelompokkan ke dalam kategori dan juga artikel ini bersumber dari https://www.cookpad.com