Kek marble coklat air frayer ~ memang akhir-akhir ini sedang banyak dicari oleh sebagian orang disekitar kita, salah satunya kalian. Mereka memang sudah terbiasa menggunakan internet di gadget untuk mendapatkan informasi gambar untuk dijadikan wawasan. Seterusnya merupakan gambar mengenai Kek marble coklat air frayer yang dapat kamu jadikan contoh.

Kek marble coklat air frayer kamu mampu memasak Kek marble coklat air frayer memanfaatkan 7 bahan 7 langkah. Inilah cara anda untuk memasaknya.

Bahan-bahan untuk memasak Kek marble coklat air frayer

  1. Anda Memerlukan 110 gm tepung naik sendiri.
  2. Sediakan juga 100 gm butter.
  3. Kamu butuh 90 gm gula.
  4. Anda Memerlukan 3 biji telur.
  5. Silahkan sobat persiapkan 50 gm coklat masakan.
  6. Silahkan kamu siapkan 3 sudu besar susu pekat.
  7. Silahkan kamu persiapkan 2 penutup esen vanila.

Langkah cara memasak Kek marble coklat air frayer

  1. Satukan butter dan gula. Pukul hingga kembang..
  2. Masukkan telur dan esen vanila dan susu..
  3. Masukkan tepung sedikit demi sedikit. Gaul hingga rata..
  4. Asingkan kepada 2 bahagian..
  5. Coklat Buat kaedah double boil. Atas coklat bawah air. Kacau hingga cair..
  6. Satu bahagian letakkan coklat masakan yang cair tadi. Pastikan dia masih suam..
  7. Kemudian masukkan kedalam loyang selang seli yang coklat dan yang putih. Sehingga habis. Corak2 kan sedikit. Masukkan kedalam air fryer selama 50 minit. Bakar 180 c. Boleh cucuk gunakan lidi untuk tengok dia da masak ke belum. Klu belum bakar lagi dalam 20 menit..

Begitulah pembahasan Kek marble coklat air frayer terima kasih atas kunjungannya, jika dirasa postingan situs ini bermanfaat suport kami dengan cara bagikan postingan artikel blog ini ke akun sosial media yang kamu punya seperti facebook, instagram dan lain sebagainya atau bisa juga menandai halaman website ini dengan judul Kek marble coklat air frayerkonten ini dikelompokkan ke dalam kategori dan juga artikel ini bersumber dari https://www.cookpad.com