Kek kukus milo 3 bahan ~ memang saat ini sedang banyak dicari oleh pengguna disekitar kita, salah satunya Anda. Mereka memang sudah terbiasa menggunakan internet di gadget untuk mendapatkan informasi gambar untuk dijadikan contoh. Next merupakan gambar mengenai Kek kukus milo 3 bahan yang bisa Anda jadikan wawasan. Soory gaisss kualiti video agak kurang memuaskan. Bila sudah berada di rumah dalam tempoh yang lama, bermacam-macam jenis menu yang ingin dicuba. Tambah pula bila keluarga dan anak-anak memang jenis suka makan, maka bersemangatlah si ibu nak turun ke dapur menunjukkan kehebatan.

Kek kukus milo 3 bahan Kek yang pernah menjadi viral sebelum ni tapi resepi yang saya buat ni bukan resepi viral. Resepi yang saya kongsikan ni walaupun banyak bahan daripada kek milo viral tu, tapi tetap senang dan mudah untuk disediakan. Cara membuat resipi untuk mangkuk milo kukus: Resepi Kek Milo Kukus Sukatan Cawan. anda sanggup membuat Kek kukus milo 3 bahan manfaatkan 4 bahan 5 langkah. Berikut step by step untuk membuatnya.

Bumbu dan bahan untuk memasak Kek kukus milo 3 bahan

  1. Siapkan juga 2 cawan serbuk milo.
  2. Sediakan 2 sudu besar susu pekat.
  3. Anda Memerlukan 4 biji telur (putih dan kuning).
  4. Silahkan kamu siapkan 1 sudu esen vanila.

Di samping itu, resipi milo lembu ni mempunyai rasa yang sangat baik dan anda semua mesti cuba kek kek milo ini. Resipi milo kukus ini mempunyai pelbagai resipi, terdapat preskripsi milo kukus dan. Resep Brownies Kukus Milo Tanpa Mixer - Brownies kukus milo merupakan salah satu kreasi resep brownies coklat sederhana yang ada di Indonesia. Step by step cara membuat brownies kukus milo keju ini tentu saja cukup mudah, simple dan no ribet.

Intruksi cara memasak Kek kukus milo 3 bahan

  1. Masukkan ke semua bahan ke dalam blender.
  2. Blend sehingga sebati.
  3. Masukkan bahan yang telah diblend tadi ke dalam loyang yang telah disapukan marjerin disekelilingnya.
  4. Kukus dalam masa 45 minit.
  5. Taraaaa, dah siappppp.

Kreatif tak kreatifnya resepi ini boleh jadi menu petang yang enak, mahupun sarapan pagi yang menyelerakan. Tapis bahan jika ada ketul-ketul sebelum masuk ke dalam loyang. Sapu mentega dan tepung pada loyang sebelum masukkan adunan. Macam tak percaya je tanpa tepung kek akan menjadi. Endeus-nya brownies kukus dengan citarasa perpaduan bubuk Milo, kopi dan coklat bisa dengan mudah kamu bikin sendiri di rumah.

Begitulah pembahasan Kek kukus milo 3 bahan terima kasih atas kunjungannya, jika dirasa postingan situs ini bermanfaat suport kita dengan cara bagikan postingan artikel blog ini ke akun sosial media yang kamu punya seperti facebook, instagram dan lain sebagainya atau bisa juga menandai halaman blog ini dengan judul Kek kukus milo 3 bahanpostingan ini dikelompokkan ke dalam kategori dan juga artikel ini bersumber dari https://www.cookpad.com