Kek Malas Milo KitKat Microwave 2 Min ~ memang waktu ini sedang banyak dicari oleh pengguna disekitar kita, salah satunya sobat. Mereka memang sudah terbiasa menggunakan internet di smartphone untuk mendapatkan informasi gambar untuk dijadikan ide. Berikutnya merupakan gambar tentang Kek Malas Milo KitKat Microwave 2 Min yang dapat kalian jadikan inspirasi.

Kek Malas Milo KitKat Microwave 2 Min anda bisa membuat Kek Malas Milo KitKat Microwave 2 Min menggunakan 7 bahan 4 langkah. Inilah langkah-langkah untuk memasaknya.

Komposisi untuk memasak Kek Malas Milo KitKat Microwave 2 Min

  1. Silahkan sobat siapkan 2 Sb Milo.
  2. Anda Memerlukan 2 Sb Gula.
  3. Selain itu juga tambahkan 1 Biji Telur.
  4. Anda perlu Esen vanila.
  5. Sobat juga memerlukan 2 Sb susu fresh milk.
  6. Anda Memerlukan 1 Sk Baking Soda.
  7. Silahkan sobat persiapkan Hersyer's syrup (Tak nak bubuh pun Takpee).

Step by step cara memasak Kek Malas Milo KitKat Microwave 2 Min

  1. Sediakan Bahan2 magic yg pemalas ini.
  2. Campur kan 2 Sudu Besar Tepung gandum, gula,Milo,Susu fresh milk. Sedikit esen vanilla, dan hujung sudu kecil soda bikarbonat. Kemudia kacau hingga sebati. Jgn bgi nampak ketul2 tau. Hihi.
  3. Bila mula sebati. Bahagikan adunan didalam cawan yang sedang. Masukkan kitkat ke dalam adunan untuk nampak lebih mewah. Patah2 kan la kitkat tu. Jgn malas sgt. Lepastu masukkan dalam mirowave selama 2 minit. Kalau nampak kek tu dah naik. Matikan trus microwave takut hangit plak, marah mak2 rosakkan microwave..
  4. Ni rupa kek yang dah jadi. Untuk potensi kencing manis, Sis tambah cekelat syrup atas tu Taraaaaaaaaaaaa. Kek pemalas dah siap.yummieh 😋.

Begitulah pembahasan Kek Malas Milo KitKat Microwave 2 Min terima kasih atas kunjungannya, jika dirasa artikel blog ini bermanfaat suport kami dengan cara bagikan postingan artikel situs ini ke akun sosial media favorit kamu seperti facebook, instagram dan lain-lain atau bisa juga menandai halaman website ini dengan judul Kek Malas Milo KitKat Microwave 2 Minartikel ini dikelompokkan ke dalam kategori dan juga konten ini bersumber dari https://www.cookpad.com