Kek Apollo Homemade ~ memang saat ini sedang banyak dicari oleh teman-teman disekitar kita, salah satunya sobat. Mereka memang telah terbiasa mamnfaatkan internet di smartphone untuk melihat informasi gambar untuk dijadikan wawasan. Seterusnya adalah gambar seputar Kek Apollo Homemade yang bisa Anda jadikan ide. Jom buat kek dengan bantuan aplikasi Pelbagai Resepi Kek. lumut plain/kek lumut cheese - Kek Sunquick - Kek Puding Karamel Pelangi - Kek Keju Strawberi - Kek Teh Tarik - Cheese kek RV. Online Customization. bu ürün Bilgi ile Sürpriz sevdiklerinize lezzetli kek. bu Mus kek. Jom buat kek dengan bantuan aplikasi Pelbagai Resepi Kek.

Kek Apollo Homemade Aneka resipi Kek Gulung mudah dan sedap yang sangat berbaloi untuk dicuba. Sesuai disajiakn sebagai hidangan minum petang keluarga. KEK is an international frontier research institute and has been producing many outstanding results. kamu dapat memasak Kek Apollo Homemade memanfaatkan 10 bahan 8 langkah. Inilah cara anda untuk membuatnya.

Bahan dan bumbu untuk memasak Kek Apollo Homemade

  1. Silahkan kamu persiapkan 125 gm tepung gandum.
  2. Sediakan 1 sudu kecil baking powder.
  3. Silahkan sobat siapkan 2 biji telur size B.
  4. Anda perlu 125 gm buttercup.
  5. Kamu membutuhkan 80 gm gula kastor.
  6. Persiapkan 20 gm susu pekat manis.
  7. Sediakan 1/2 sudu kecil esen vanila.
  8. Silahkan sobat persiapkan Bahan-bahan : untuk coklat.
  9. Kamu butuh 250 gm beryls coklat.
  10. Persiapkan 2 sudu besar minyak masak.

Access Contacts, Notable Alumni, Similar Companies, Technologies Used. Antara kek yang boleh buat: - Kek Oren & Coklat Cip - Kek Tiramisu Apollo - Kek Marjerin Parek - Kek Biskut Julie's - Kek coklat - Kek Nasi Coklat - Kek Coklat Moist - Kek Apollo Homemade - Kek.. Nick apollo is a in the Homemade Tools Forum. Kek batik adalah antara resepi yang mudah untuk dibuat.

Langkah cara membuat Kek Apollo Homemade

  1. Step cairkan coklat : satukan kedua-dua bahan, cairkan double boiler dan ketepikan..
  2. Step sediakan kek : Tepung & baking powder disatukan dan diayak. Dalam bekas mixer butter, gula dan esen vanila hingga putih..
  3. Masukkan telur sebiji-sebiji sambil putar hingga gebu..
  4. Letak susu, pukul lagi..
  5. Akhir sekali masukkan tepung yang diayak kaup balik guna spatula, masukkan sikit-sikit hingga tepung habis..
  6. Oven dipanaskan dahulu, sediakan loyang 7x7 lapik baking paper, tuang adunan bakar suhu 180 darjah selama 40-45 minit atau hingga masak..
  7. Sejurus dah masak terbalikkan atas redai, dah sejuk boleh potong kek kepada 8 bahagian seperti saiz APOLLO..
  8. Susun kek atas redai, siram dengan coklat, biarkan coklat elok mengeras sedikit. Boleh simpan di dalam peti ais sebentar kemudian sedia dimakan..

Ianya tidak menggunakan peralatan yang canggih. Hanya beberapa bahan sahaja yang digunakan. It's funny, witty, and has a great screenplay. Buy APOLLO Kek & Kek Gulung Malaysia ? Apollo's team of expert, specialized doctors.

Begitulah pembahasan Kek Apollo Homemade terima kasih atas kunjungannya, jika dirasa artikel situs ini bermanfaat suport kita dengan cara share postingan artikel situs ini ke akun sosial media favorit kamu seperti facebook, instagram dan lain sebagainya atau bisa juga menandai halaman website ini dengan judul Kek Apollo Homemadeartikel ini dikelompokkan ke dalam kategori dan juga konten ini bersumber dari https://www.cookpad.com