Kek Kukus Milo ~ memang sekarang ini sedang banyak dicari oleh sebagian orang disekitar kita, salah satunya kalian. Mereka memang sudah terbiasa mamnfaatkan internet di ponsel untuk mencari informasi gambar untuk dijadikan contoh. Selanjutnya adalah gambar seputar Kek Kukus Milo yang bisa Anda jadikan contoh.

Kek Kukus Milo kamu mampu membuat Kek Kukus Milo memanfaatkan 3 bahan 7 langkah. Inilah langkah-langkah untuk membuatnya.

Komposisi untuk memasak Kek Kukus Milo

  1. Selain itu juga tambahkan 2 Cawan Milo.
  2. Selain itu juga tambahkan 2 Sudu Susu Pekat Manis.
  3. Silahkan kamu persiapkan 4 Biji Telur.

Step by step cara memasak Kek Kukus Milo

  1. Panaskan dahulu pengukus.
  2. Blendkan semua bahan sehingga sebati.
  3. Selepas diblend, masukkan bahan kedalam bekas rectangular dan mestilah ditutup supaya air/wap tak menitik masuk (jangan tutup rapat sangat ya, bagi udara sikit).
  4. Letakkan dalam pengukus dan kukuskan selama 40-50 minit..
  5. Siap untuk dihidang !!!.
  6. Kalau rajin, boleh letak topping pilihan sendiri, nak makan kosong pun boleh sedap !!.
  7. Lebih ringkas 😘.

Begitulah pembahasan Kek Kukus Milo terima kasih atas kunjungannya, jika dirasa artikel blog ini bermanfaat suport kami dengan cara bagikan postingan artikel blog ini ke akun sosial media yang kamu punya seperti facebook, instagram dan lain-lain atau bisa juga menandai halaman blog ini dengan judul Kek Kukus Miloartikel ini dikelompokkan ke dalam kategori dan juga konten ini bersumber dari https://www.cookpad.com