Kek Marble Gorgeous ~ memang sekarang ini sedang banyak dicari oleh sebagian orang disekitar kita, salah satunya sobat. Mereka memang sudah terbiasa menggunakan internet di gadget untuk mencari informasi gambar untuk dijadikan contoh. Next merupakan gambar mengenai Kek Marble Gorgeous yang bisa kamu jadikan contoh.

Kek Marble Gorgeous anda dapat membuat Kek Marble Gorgeous memakai 9 bahan 2 langkah. Berikut langkah-langkah untuk memasaknya.

Bahan dan bumbu untuk memasak Kek Marble Gorgeous

  1. Siapkan juga 200 grm butter salted.
  2. Sobat juga memerlukan 100 gram butter unsalted.
  3. Anda butuh 6 biji telur dalam peti sejuk.
  4. Kamu membutuhkan 1 cawan gula pasir.
  5. Siapkan juga 2 sudu besar susu pekat.
  6. Anda butuh 1 sudu teh baking powder.
  7. Kamu perlu Esen vanilla.
  8. Selain itu juga tambahkan 2 cwn setengah tepung naek sendiri.
  9. Kamu perlu Pewarna ikot masing-masing.

Step by step cara membuat Kek Marble Gorgeous

  1. Putar butter dgn gula pasir hingga kembng Msuk kan telur satu persatu Msuk kan susu pekat Msuk kan vanilla Last masuk kan tepung yg di ayak bersama baking powder Bahagi kan kepada 3 bahagian Warna ikot kita Guna 1 sudu besar setiap warna ke dlm loyang yg d lenser Bakar pd suhu 170 '...45 minit.
  2. Bahagi kan kepada 3 bahagian Warna ikot kita Guna 1 sudu besar setiap warna ke dlm loyang yg d lenser Bakar pd suhu 170 '...45 minit.

Begitulah pembahasan Kek Marble Gorgeous terima kasih atas kunjungannya, jika dirasa postingan website ini bermanfaat suport saya dengan cara share postingan artikel website ini ke akun sosial media yang kamu punya seperti facebook, instagram dan lain sebagainya atau bisa juga mem-bookmark halaman blog ini dengan judul Kek Marble Gorgeouskonten ini dikelompokkan ke dalam kategori dan juga postingan ini bersumber dari https://www.cookpad.com