Kek Kitkat Milo kukus versi PKP ~ memang akhir-akhir ini sedang banyak dicari oleh teman-teman disekitar kita, salah satunya sobat. Mereka memang sudah terbiasa mamnfaatkan internet di smartphone untuk melihat informasi gambar untuk dijadikan contoh. Seterusnya adalah gambar mengenai Kek Kitkat Milo kukus versi PKP yang bisa kamu jadikan inspirasi.

Kek Kitkat Milo kukus versi PKP kamu dapat memasak Kek Kitkat Milo kukus versi PKP pakai 5 bahan 3 langkah. Berikut langkah-langkah untuk membuatnya.

Bahan dan bumbu untuk memasak Kek Kitkat Milo kukus versi PKP

  1. Kamu butuh 1 Cawan Milo.
  2. Anda perlu 2 Biji Telur.
  3. Anda butuh 1 Sb Susu Pekat.
  4. Sediakan 1 Sk Esen Vanila.
  5. Sediakan 1 Batang kitkat.

Step by step cara memasak Kek Kitkat Milo kukus versi PKP

  1. Blendkan kesemua bahan2 kedalam blender. Dengan kitkat2 skali i blender tau. Tp kalau korang nak dia ketul2 crunchy2 tak payah la blend kitkat tu. Patah2 kan tabur je atas adunan tu..
  2. Kukus Selama 30 minit. Pastikan tutup yaa..
  3. Selepas 30 minit cucuk kek menggunakan garfu. Jika tidak melekat tandanya sudahh masakkkk. Tgk sis buat. Berapa kali tah aku cocok2 hahah.Ok Shiiiappppp.😋😋😋.

Begitulah pembahasan Kek Kitkat Milo kukus versi PKP terima kasih atas kunjungannya, jika dirasa artikel website ini bermanfaat suport kami dengan cara bagikan postingan artikel situs ini ke akun sosial media favorit kamu seperti facebook, instagram dan lain-lain atau bisa juga mem-bookmark halaman blog ini dengan judul Kek Kitkat Milo kukus versi PKPpostingan ini dikelompokkan ke dalam kategori dan juga postingan ini bersumber dari https://www.cookpad.com